مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-20بين الملل

کاربران توییتر درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین را به تمسخر گرفتند


درخواست اخیر پارلمان عربی از مقاومت فلسطین مبنی بر تضمین آزادی اسرای اردنی در فهرست تبادل اسرای آتی با رژیم صهیونیستی، مورد تمسخر فعالان و کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پارلمان عربی از مقاومت فلسطین خواست تا در هرگونه تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی، اسامی اسرای اردنی موجود در زندانهای رژیم صهیونیستی را که شمار آن ها به 21 نفر می رسد، نیز در فهرست اسرای فلسطینی قرار دهد.

این در حالی است که برخی کشورهای عربی عضو پارلمان عربی، اقدام به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی کرده اند و با آن روابط سیاسی و اقتصادی در سطوح مختلف دارند اما برای آزادی اسرای خود باز دست به دامن مقاومت فلسطین می شوند.

پارلمان عربی در بیانیه اختتامیه خود در روز دوشنبه پیش (18 اکتبر) همچنین ازسازمان ملل خواست، یک کمیته حقیقت یاب بین المللی برای بازدید از زندان های اشغالگران و تجاوزها و تعدی ها علیه اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی و بررسی وضعیت اسرایی که دست به آن را کمدی سیاه توصیف کردند .

به اعتقاد کاربران شبکه های اجتماعی، چیزی که تمسخربرانگیز است، ناتوانی و ضعف حاکم بر رژیم های عربی است که  با وجود امکانات مادی و انسانی در سطوح سیاسی، نظامی و اقتصادی قادر به آزادی زندانیان خود نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاربران توییتر درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین را به تمسخر گرفتند

کاربران توییتر درخواست پارلمان عربی از مقاومت فلسطین را به تمسخر گرفتند