مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-20اجتماعي

میراث فرهنگی متولی فعالیت عمرانی بناهای تاریخی موقوفه است


اصفهان_ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مناطق تاریخی و باستانی استان اصفهان دارای متولی است و فعالیت ها توسط متولیان البته با نظارت اداره میراث انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدحسین بلک پیش از ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه در سال گذشته 95 درصد از درآمدهای امامزادگان برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی کاهش داشته است، اظهار داشت: با وجود این کاستی ها با همکاری خیران و مجموع درآمدهای اماکن، بودجه اقدامات عمرانی رشد نسبی داشته داشته است.

وی با بیان اینکه فعالیت های عمرانی در بقاع متبرکه استان اصفهان ادامه دار است، تصریح کرد: سال گذشته حدود 40 میلیارد تومان برای این بخش هزینه شده که 35 میلیارد تومان آن را خیران با تأمین مصالح تأمین کرده اند.

بناهای تاریخی اصفهان دارای وقفنامه و متولی است مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در خصوص برخی مناطق دارای وقف نامه در سالیان گذشته در اصفهان گفت: این مناطق دارای متولی است و توسط آنها اداره می شود، البته مناطقی که دارای وقفنامه بوده اند با توسعه شهرسازی ها فعالیت عمرانی صورت داده اند که در آنجا افرادی ساکن شده اند و این پرونده ها در مراجع قضایی طرح موضوع شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی متولی فعالیت عمرانی بناهای تاریخی موقوفه است

میراث فرهنگی متولی فعالیت عمرانی بناهای تاریخی موقوفه است