مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-20دانش

وزیر علوم رییس شورای اسلامی شدن دانشگاه ها شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه 359 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی، با اکثریت آرا اعضای این شورا به عنوان ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد.

- ، جلسه 359 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی با حضور محمد علی زلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سعید رضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دراین جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اکثریت آرا اعضای این شورا به عنوان ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد.

سعیدرضا عاملی افزود: واقعیت این است که توسط شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی کارهای مهمی در محیط دانشگاه های کشور در حوزه فرهنگ و سلامت محیط فرهنگی و مسئولیت اجتماعی دانشگاه می توان انجام داد.

وی ادامه داد: بنابراین ریاست وزیر علوم بر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها، این زمینه را فراهم خواهد کرد تا با همکاری جامعه دانشگاهی کارهای مفید و مثبت صورت گیرد.

در حقیقت یکی از گلایه هایی دوره قبل از شورای اسلامی شدن دانشگاه ها این بود که ما بر مأموریت های فرهنگی دانشگاه ها تمرکز کمتری داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم رییس شورای اسلامی شدن دانشگاه ها شد

وزیر علوم رییس شورای اسلامی شدن دانشگاه ها شد