مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-20اجتماعي

مشکل تخصیص «شناسه ملی» به واحدهای آموزشی رفع شد/بازبینی دوباره شناسه های تعلیق شده


 رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن فرآیند تخصیص «شناسه ملی» به واحدهای آموزشی در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش خبر داد.

- مشکل تخصیص شناسه ملی به واحدهای آموزشی رفع شد/بازبینی دوباره شناسه های تعلیق شده  رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش از اجرایی شدن فرآیند تخصیص شناسه ملی به واحدهای آموزشی در سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر سلیمانزاده اظهار کرد: با تلاش مجموعه آموزش و پرورش در مناطق، استانها و ستاد و مساعدت سازمان ثبت شرکت ها بعد از قریب به سه سال پیگیری و تلاش؛ مشکل تخصیص شناسه واحدهای آموزشی مرتفع شد.

وی خاطر نشان کرد: برای تعداد ده هزار واحد آموزشی که اطلاعات آنها قبلاً در سامانه یکپارچه آموزش و پرورش تکمیل و تأیید گردیده بود، شناسه ملی تخصیص یافت.

رییس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: مسئولان مرتبط استانی و منطقه ای با دسترسی به سامانه مذکور می توانند شناسه ها را مشاهده و در اختیار مدیران مدارس قرار دهند.

وی افزود: همچنین اطلاعات 40 هزار واحد سازمانی که در سال های گذشته شناسه دریافت کرده اند اما به هر دلیلی اعم از تغییر مدیر، تغییر نام واحد سازمانی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل تخصیص «شناسه ملی» به واحدهای آموزشی رفع شد/بازبینی دوباره شناسه های تعلیق شده

مشکل تخصیص «شناسه ملی» به واحدهای آموزشی رفع شد/بازبینی دوباره شناسه های تعلیق شده