مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-20دانش

استاندارد یزد و دانشگاه آزاد میبد تفاهم نامه امضاء کردند


دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و اداره کل استاندارد استان یزد به مناسبت گرامی داشت هفته ی استاندارد، تفاهم نامه همکاری در چهار ماده و 39 بند، - ایسنا/یزد دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و اداره کل استاندارد استان یزد به مناسبت گرامی داشت هفته ی استاندارد، تفاهم نامه همکاری در چهار ماده و 39 بند، منعقد و مبادله کردند.

با توجه به ظرفیت های موجود درحوزه جغرافیایی شهرستان میبد استان یزد به ویژه در زمینه تولید کاشی و سرامیک که صنعت غالب استان نیز هست، زمینه انعقاد این تفاهم نامه، ایجاد و دوچندان شد.

محمدرضا زارع بنادکوکی مدیر کل استاندارد استان در مراسم امضای این تفاهم نامه ضمن گرامیداشت هفته ی استاندارد و یادآوری مناسبت های روزهای مختلف این هفته، درخصوص جزییات این تفاهم نامه گفت: در اختیار قراردادن امکانات پژوهشی، آزمایشگاهی،کتاب خانه ای واسناد ومدارک علمی به منظور بهره برداری کارشناسان اداره کل استاندارد استان یزد براساس ضوابط و مقررات جاری، در زمره تعهدات دانشگاه آزاد میبد است.

احمد علی فلاح رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میبد نیز در این باره گفت: براساس چارچوب تفاهم نامه فوق، با توجه به اساتید و رشته هایی که در حوزه صنعت ساختمان، مواد، کاشی و سرامیک و غیره در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد وجود دارد، در رفع نیازهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد یزد و دانشگاه آزاد میبد تفاهم نامه امضاء کردند

استاندارد یزد و دانشگاه آزاد میبد تفاهم نامه امضاء کردند