مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:152021-10-20بين الملل

آلمان: امیدواریم دموکراسی در تونس در خطر نباشد


معاون وزیر خارجه آلمان با اشاره به اهمیت آغاز گفتگویی با مشارکت احزاب و جامعه مدنی تونس برای خروج از بحران در این کشور، ابراز امیدواری کرد که دموکراسی در تونس در خطر نباشد.

- معاون وزیر خارجه آلمان با اشاره به اهمیت آغاز گفتگویی با مشارکت احزاب و جامعه مدنی تونس برای خروج از بحران در این کشور، ابراز امیدواری کرد که دموکراسی در تونس در خطر نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، نیلز آنن، معاون وزیر خارجه آلمان روز سه شنبه در چارچوب سفر خود به منطقه وارد تونس شد و قرار است در ادامه به کشورهای الجزایر و لیبی نیز سفر کند.

او در این سفر با تعدادی از مسؤولان دولت تونس از جمله عثمان الجرندی، وزیر خارجه این کشور و نیز نمایندگانی از نهادها و احزاب تونس دیدار کرد.

نیلز پس از دیدار با دبیرکل اتحادیه کار تونس، بزرگترین نهاد ملی و اتحادیه در این کشور گفت: امیدواریم که دموکراسی در تونس در خطر نباشد، ما به عنوان دوستان تونس به اینجا آمدیم، آلمان دوست همیشگی تونس است، آلمان از توسعه اقتصادی و دموکراتیک آن حمایت کرد.

معاون وزیر خارجه آلمان اظهار کرد: در هر دموکراسی باید احزابی سیاسی و سندیکاهایی باشند تا نقش اصلی را ایفا کنند، به همین دیلیل من تمایل داشتم با دبیرکل اتحادیه کار ملاقات کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: امیدواریم دموکراسی در تونس در خطر نباشد

آلمان: امیدواریم دموکراسی در تونس در خطر نباشد