مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-20سياسي

ورود دادگستری و سازمان بازرسی به خودسوزی فرزند شهید


رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود به پرونده خودسوزی فرزند شهید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج حسن نگین تاجی رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز تأسف و تألم از حادثه خودسوزی یکی از فرزندان عزیز بیان داشت : امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی، مرهون جان فشانی شهیدان، این قهرمانان وطن است.

شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جان شیرینشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای نظام مقدس اسلامی و مکتب تشیع تقدیم کردند.

نگین تاجی با تأکید بر اینکه در مقام عمل باید قدردان خون این شهیدان باشیم و با تکریم خانواده ی آنان یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم، تصریح کرد : تجلیل از شهداء و خانواده های آنان به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست و لذا وقایعی چون حادثه اخیر مقابل بنیاد شهید استان، هر فردی را آزرده خاطر نموده و طبعاً مسئولیت سنگینی را برای همه نهادهای استان، جهت واکاوی علت وقوع این حوادث و به تبع بررسی نحوه برخوردها با خانواده معظم شهدا، ایجاد می نماید.

رییس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: دادگستری استان ضمن ورود قاطع جهت بررسی همه جانبه ی علل وقوع این حادثه، موضوع را جهت واکاوی به سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادگستری و سازمان بازرسی به خودسوزی فرزند شهید

ورود دادگستری و سازمان بازرسی به خودسوزی فرزند شهید