مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:102021-10-20اجتماعي

خشکسالی شهرستان طارم را با تنش اساسی مواجه کرد


مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طارم گفت: برای کنتوررسانی و تحت پوشش قرار دادن یک روستا توسط امور آب و فاضلاب شهرستان، شروع کار باید مردم تقاضا دهند تا اقدامات بعدی صورت بگیرد.

- ایسنا/زنجان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان طارم گفت: برای کنتوررسانی و تحت پوشش قرار دادن یک روستا توسط امور آب و فاضلاب شهرستان، شروع کار باید مردم تقاضا دهند تا اقدامات بعدی صورت بگیرد.

رضا رضاپور در گفت وگو با ایسنا، بیان اینکه برخی روستاها در شهرستان به دلیل نداشتن تقاضا یا نبود اعتبارات لازم تحت پوشش آب و فاضلاب شهرستان نیستند، اظهار کرد: روستای جوجورگان یکی از روستاهای تفریحی شهرستان طارم است ولی این روستا تحت پوشش امور آب و فاضلاب شهرستان نیست.

وی با بیان اینکه یک سری روستا در شهرستان وجود دارد که اهالی روستا تمایلی به تحت پوشش قرار گرفتن آب و فاضلاب ندارند، افزود: نظارت های لازم از روستای جوجورگان را انجام داده ایم ولی نه خود روستاییان تمایلی به تحت پوشش بودن دارند و نه تقاضایی کرده اند و نه زیرساختی وجود دارد، در صورتی که برای کنتوررسانی و تحت پوشش قرار دادن یک روستا، باید مردم روستا تقاضا دهند تا با وجود اعتبارات لازم اقدامات مربوطه برای مردم منطقه انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی شهرستان طارم را با تنش اساسی مواجه کرد

خشکسالی شهرستان طارم را با تنش اساسی مواجه کرد