مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-20اجتماعي

75 درصد دانش آموزان خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند


مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بالغ بر 265 هزار نفر از دانش آموزان پایه های هفتم تا دوازدهم در خراسان رضوی، - دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع 553 هزار و 470 هزار دانش آموز متوسطه اول و دوم استان، تاکنون 408 هزار و 955 نفر دُز اول واکسن را دریافت کرده اند که به این ترتیب، 75 درصد دانش آموزان خراسان رضوی و حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن زده اند و به فاصله کمتر از یک ماه، دُز دوم را دریافت خواهند کرد.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: واکسیناسیون دانش آموزان با گروه سنی 17 تا 18 سال که پایه دوازدهم و کنکوری هستند نیز آغاز شده است.

وی با بیان این که واکسیناسیون دانش آموزان در سه مرحله انجام می شود، خاطرنشان کرد: مراحل اول و دوم که شامل پایه دوازدهم و پایه های هفتم تا یازدهم بوده، هم اکنون در حال انجام است اما در خصوص زمان اجرای مرحله سوم که در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان پایه های اول تا ششم هست، هنوز دستورالعملی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ نشده است.

احمدیان اضافه کرد: در کنار واکسیناسیون دانش آموزان، کار واکسیناسیون فرهنگیان نیز در حال انجام است و تاکنون 84 هزار و 294 نفر از فرهنگیان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد دانش آموزان خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند

75 درصد دانش آموزان خراسان رضوی واکسن کرونا دریافت کردند