مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-20سياسي

جزو 3 استان آخر کشور در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم


استاندار کرمانشاه با انتقاد شدید از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان گفت: متاسفانه طبق بررسی صورت گرفته در هفته گذشته جزو سه استان آخر کشور در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی بوده ایم.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با انتقاد شدید از عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان گفت: متاسفانه طبق بررسی صورت گرفته در هفته گذشته جزو سه استان آخر کشور در بحث رعایت پروتکل های بهداشتی بوده ایم.

هوشنگ بازوند در جلسه امروز (28 مهر) ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان، با اشاره به گذشت حدود دو سال از شیوع کرونا گفت: طی این مدت تجارب زیادی کسب کرده ایم و به حدی از تجربه رسیده ایم که بتوانیم با کرونا زندگی کنیم و نگذاریم این ویروس مانع زندگی مردم شود.

وی با اشاره به درصد قابل قبول واکسیناسیون در استان گفت: خوشبختانه آمار واکسیناسیون در استان بالاست که حقیقتا جای تقدیر دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته و تمام افراد واکسن کرونا تزریق کنند.

بازوند افزود: در حال حاضر ظرفیت تزریق روزانه 100 هزار دوز واکسن کرونا در استان وجود دارد و انتظار داریم افرادی که واکسن نزده اند هرچه سریعتر برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت اجباری شدن واکسیناسیون کرونا گفت: این انتظار را داریم که اگر واکسیناسیون قرار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزو 3 استان آخر کشور در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم

جزو 3 استان آخر کشور در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم