مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-20دانش

وزیر علوم به ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 359 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی با حضورزلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عاملی؛ - به پیشنهاد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اکثریت آرای اعضای این شورا به عنوان ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه 359 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی با حضورزلفی گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

با دستور این جلسه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اکثریت آراء اعضای این شورا به عنوان ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد.

در این جلسه سعیدرضا عاملی؛ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول گفت: ان شاالله خداوند ما را پیرو سیره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام صادق (ع) قرار دهد.

خدمت دکتر زلفی گل و اعضای جدید شورای اسلامی شدن دانشگاه ها خیر مقدم عرض می کنم.

وی افزود: واقعیت این است که توسط شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی کار های مهمی در محیط دانشگاه های کشور در حوزه فرهنگ و سلامت محیط فرهنگی و مسئولیت اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم به ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد

وزیر علوم به ریاست شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی انتخاب شد