مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20سياسي

انفاق و وقف مصداق صدقه جاریه است


اصفهان_ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: انفاق و وقف نمونه صدقه جاریه است که مردم اصفهان در این مسیر پیشتاز بوده اند.

- ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پیش از ظهر چهارشنبه در بین واقفان و خیران استان اصفهان، اظهار داشت: در انقلاب اول جوانان شاه را بیرون کردند و انقلاب دوم آمریکا را از کشور بیرون کردند که انقلاب دوم ارزش و اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: مهم ترین افتخار برای انسان این است که عبد خدا باشد و برای شهادت دادن پیغمبر نیز می گوییم او عبد خدا بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در خصوص وقف گفت: مردم اصفهان در این مسیرها سربلند هستند و یک خط بطلان به تعبیر خساوت نداشتن مردم اصفهان کشیدند.

وی ادامه داد: در سالهای گذشته حتی در سختی ها مردم به کمیته امداد و آزادی زندان ها کمک می کردند؛ کسانی که در مسیر وقف وکمک به دیگران هستند باید بیش از دیگران شکرخدا را به جا آوردند زیرا این توفیق نصیب هرکسی نمی شود.

آیت الله طباطبایی نژاد مصداق کامل صدقه جاریه را وقف دانست و افزود: فرزند صالح و علم و راهنمایی عالمی که ادامه دار باشد نیز صدقه جاریه است که پرونده آنها در آن دنیا هم بسته نمی شود.

وی با بیان اینکه دل کندن از مال دنیا سخت است، گفت: پاداش حسنه چندین برابر از سوی خدا به او می رسد و بخشش مال دنیا و انفاق مانند حبه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفاق و وقف مصداق صدقه جاریه است

انفاق و وقف مصداق صدقه جاریه است