مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20اجتماعي

کاهش دمای کرمانشاه به صفر درجه/ از محصولات کشاورزی محافظت کنید


کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه، نسبت به کاهش دمای برخی از مناطق استان به صفر از امروز تا اوایل هفته آینده هشدار داد و توصیه هایی را به کشاورزان و باغداران ارایه کرد.

- شهناز حق پرست امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص پیش بینی وضعیت جوی استان، اظهار داشت: هوای استان تا پان هفته جاری صاف تا قسمتی ابری گاهی اوقات همراه با وزش باد و رشد ابر همراه خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز شنبه هفته آینده یک موج ناپایدار از جو منطقه عبور می کند که این موج ممکن است سبب بارش موقت باران در پاره ای از نقاط از سطح استان شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: از امروز تا اوایل هفته آینده دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت به طوریکه در صبح روز جمعه حداقل دمای شبانه در نواحی سردسیر استان به حدود صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید وی تصریح کرد: این شرایط ممکن است سبب بروز خسارتی به محصولات کشاورزی به خصوص برای نواحی یاد شده شود.

بر این اساس و با توجه به تحلیلی که کارشناسان گروه پیش بینی کشاورزی استان داشتند به کشاورزان توصیه می شود با توجه به کاهش دما طی روزهای آتی و احتمال بروز سرمازدگی در مزارع گوجه فرنگی، سیب زمینی ذرت علوفه ای و سبزیجات برگی بهتر است عملیات برداشت را سرعت دهند محصولات برداشت شده با پوشش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش دمای کرمانشاه به صفر درجه/ از محصولات کشاورزی محافظت کنید

کاهش دمای کرمانشاه به صفر درجه/ از محصولات کشاورزی محافظت کنید