مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-20سياسي

بزرگداشت شهدا بازنگهداشتن راه ایثارگری و شهادت است


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگداشت شهدا به معنای بازنگهداشتن راه ایثارگری و شهادت است.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگداشت شهدا به معنای بازنگهداشتن راه ایثارگری و شهادت است.

حجت الاسلام حسن شجاعی ظهر امروز (28 مهرماه)، در مراسم یادواره 400 شهید ابهر که در راستای کنگره 3535 شهید استان برگزار شد، با بیان اینکه خون شهید تقدس آفرین است، اظهار کرد: ابهر شهری شهیدپرور است که شهدا با مجاهدت خود و تقدیم خون پاکشان این دیار را به دیار مقدس تبدیل کردند.

وی با یادآوری اینکه امروز بزرگ ترین توفیق ما این است که یاد و خاطره شهدای عزیز کشورمان را گرامی بداریم، افزود: حضور در مراسم هایی که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار می شود، توفیق الهی است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که بزرگداشت شهدا به معنای باز نگهداشتن راه ایثارگری و شهادت در راه خدا است، ادامه داد: بزرگداشت شهدا، بزرگداشت همه ارزش هایی است که شهدا حامل آن ارزش ها بودند و برای دفاع از آنان قدم در راه گذاشتند.

شجاعی با اشاره به دیدار اخیر اعضای کنگره 3535 شهید استان با مقام معظم رهبری در رابطه، تاکید کرد: در این جلسه مقام معظم رهبری سخنان بسیار ژرف و پرمغزی بیان کردند که از جمله، ایشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگداشت شهدا بازنگهداشتن راه ایثارگری و شهادت است

بزرگداشت شهدا بازنگهداشتن راه ایثارگری و شهادت است