مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-20پزشكي

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان غربی تعداد فوتی ها را کاهش داد


رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از کاهش فوتی بیماران کرونایی به دلیل واکسیناسیون خبرداد و گفت: فوتی ها در موج سوم زیاد بود ولی تعداد آنها در موج پنجم کمتر شده است و این سیر نزولی نتیجه واکسیناسیون است.

- جواد آقازاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در استان اظهارداشت: استان آذربایجان غربی به دلیل همسایگی با چهار کشور به ویژه کشور عراق و ترددهای غیررسمی خانوادگی بین کشورها منجر به وضعیت قرمز استان شده است.

وی افزود: با توجه به کشاورزی بودن استان و فصل برداشت محصول انگور کارگران فصلی با اقامت در محیط های بسته و مشترک دلیل دیگر قرمز شدن وضعیت استان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با اشاره به آمار سه هفته گذشته عنوان کرد: روند صعودی بیماران سرپایی از 2هزار و 615 بیمار در سه هفته گذشته و یک هزار و 616 بیمار در 2هفته قبل و 2هزار و 582 بیمار در هفته جاری به منزله یک هشدار است.

آقازاده اضافه کرد: آمار بیماران بستری نزولی است و به ترتیب از یک هزار و 759بیمار در سه هفته گذشته  به یک هزار و 616 بیمار در هفته گذشته و یک هزار و 407 بیمار در هفته جاری رسیده است.

وی با اشاره به آمار مبتلایان با تست مثبت و سیر نزولی آن ها، گفت: شهرستان های جنوبی استان چون سردشت، پیرانشهر و بوکان به علت ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان غربی تعداد فوتی ها را کاهش داد

واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در آذربایجان غربی تعداد فوتی ها را کاهش داد