مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:502021-10-20ورزشي

احتمال بازشدن پنجره ی نقل و انتقالات تراکتور تا قبل از آغاز بازی با گل گهر


با تصمیم مدیرعامل و سرمربی، بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده نیز به همراه تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان رفته اند و چون امکان باز شدن پنجره ی باشگاه وجود دارد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور باشگاه تراکتور گفت: با تصمیم مدیرعامل و سرمربی، بازیکنان تازه به خدمت گرفته شده نیز به همراه تیم با پرواز اختصاصی به سیرجان رفته اند و چون امکان باز شدن پنجره ی باشگاه وجود دارد، مسئول اجرایی باشگاه نیز برای ثبت قرارداد آنان در تهران مستقر است.

هوشنگ نصیرزاده روز چهارشنبه،28 مهرماه، در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پنجره ی نقل وانتقالاتی باشگاه تراکتور اظهار کرد: باشگاه مطالبه ی تمامی بازیکنان خارجی را که منجر به بسته شدن پنجره ی نقل وانتقالاتی تراکتور شده بودند، با احتساب سود پنج درصد دیرکرد پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: بازیکنان مقیم اروپا پول خود را در کشورهای انگلستان، فرانسه و سوییس دریافت و موضوع را به فیفا اطلاع داده و تاییدیه را ارسال کرده اند اما دو بازیکن دیگر به دلیل اقامت در آمریکای جنوبی و به دلیل اینکه محل اقامت آن ها در برزیل و پرو است، باشگاه را معطل نگه داشته اند.

وی اضافه کرد: با توجه به اختلاف ساعت بین ایران و آمریکای جنوبی، مدیرعامل و امور بین الملل باشگاه، معمولا شب ها با وکلای این 2 بازیکن صحبت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازشدن پنجره ی نقل و انتقالات تراکتور تا قبل از آغاز بازی با گل گهر

احتمال بازشدن پنجره ی نقل و انتقالات تراکتور تا قبل از آغاز بازی با گل گهر