مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-20سياسي

شأن سرمایه گذاری در شهر بندرعباس تنها ساخت و ساز ساختمانی نیست


دو عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عملکرد سازمان مدیریت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس را ناکارآمد و خواستار اصلاح امور این سازمان شدند.

- ایسنا/هرمزگان دو عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس عملکرد سازمان مدیریت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس را ناکارآمد و خواستار اصلاح امور این سازمان شدند.

عضو شورای شهر بندرعباس در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، اظهار کرد: لازم است سازمان مدیریت سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس گزارش تفریغ بودجه سال 98 و 99، گزارش حسابرسی مستقل، مبحث فروش پارک شهید دباغیان، قرارداد شهربازی بندرعباس در محل پشت تالار شهید آوینی که پرونده مشارکت سرمایه گذاری آن نیاز به بررسی دارد به این شورا ارائه شود.

عیسی عباسی ادامه داد: عوامل سازمان سرمایه گذاری یک لشکر آدم جمع کردند، بردند ترکیه یک کاری برای مردم بندرعباس انجام بدهند و امروز نتیجه آن باید دیده شود، چه کسی باید جوابگو باشد؟ کسانی که در این قضیه دخیل هستند نمی توانند این موضوع را ببینند.

عباسی از خبرنگاران درخواست کرد اصحاب رسانه مطالبه گری کنند تا نسبت به این موضوعات شفاف سازی شود که چه اقدامی در حوزه سرمایه گذاری شهرداری بندرعباس رقم خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شأن سرمایه گذاری در شهر بندرعباس تنها ساخت و ساز ساختمانی نیست

شأن سرمایه گذاری در شهر بندرعباس تنها ساخت و ساز ساختمانی نیست