مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-20سياسي

جوانان باید آماده حضور در جنگ نرم باشند/برگزاری اردوی آموزشی-فرهنگی شهید آوینی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری اردوی آموزشی و فرهنگی شهید آوینی خبر داد و گفت: یکی از راهبردهای اصلی و استراتژیک بنیاد آموزش جوانان و نوجوانان برای حضور مؤثر و هنرمندانه در میدان جنگ نرم است.

- سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یکی از راهبردهای اصلی و استراتژیک بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ و انتقال فرهنگ غنی ایثار و شهادت به نسل نوپای انقلاب اسلامی و آموزش جوانان و نوجوانان عزیز برای حضور مؤثر و هنرمندانه و مجاهدت در میدان جنگ نرم است.

وی در ادامه تصریح کرد: خبرگان اهل قلم به این امر واقف هستند که ارتقای کمی و کیفی آثار حوزه ادبیات ایثار و شهادت نیازمند استفاده از ذوق و هنر جوانان و رویکردهای جدید است، اما به دلایل مختلفی از جمله نبود مراکز آموزشی تخصصی این حوزه، عدم دسترسی نویسندگان نوقلم به اساتید برجسته و نبود روحیه اعتماد به نوقلمان، اغلب شاهد آن هستیم ادبیات حوزه ایثار و شهادت هنوز به شکوفایی که شایسته آن است نرسیده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: در همین راستا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران درنظر دارد با راهبرد آموزش نویسندگان نوقلم در بالاترین سطح ممکن و ایجاد انگیزه برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان باید آماده حضور در جنگ نرم باشند/برگزاری اردوی آموزشی-فرهنگی شهید آوینی

جوانان باید آماده حضور در جنگ نرم باشند/برگزاری اردوی آموزشی-فرهنگی شهید آوینی