مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-20اقتصادي

کشف بیش از 6 هزار تخلف صنفی در بازار خوزستان


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از شناسایی بیش از 6 هزار تخلف در بازار استان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی در بازار به صورت جدی برخورد خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از شناسایی بیش از 6 هزار تخلف در بازار استان خبر داد و گفت: با هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی در بازار به صورت جدی برخورد خواهد شد.

بهرام جباری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس بازار، بازرسی از صنوف در دستور کار بازرسان سازمان صمت خوزستان است و در این زمینه با هرگونه تخلف به صورت جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود: در شش ماهه نخست امسال 5 هزار و 882 پرونده تخلف صنفی در خوزستان تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است تا با واحدهای صنفی متخلف براساس قانون برخورد شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: در این بازه زمانی 104 هزار و 814 مورد بازرسی از صنوف استان انجام شده است و در این زمینه 6 هزار و 584 مورد تخلف از سوی واحدهای صنفی کشف و شناسایی شد.

جباری عنوان کرد: همچنین در شش ماهه نخست امسال، 8 هزار و 316 مورد گزارش تخلف صنفی، از مردم دریافت شده است که به همه گزارشات مردمی رسیدگی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 6 هزار تخلف صنفی در بازار خوزستان

کشف بیش از 6 هزار تخلف صنفی در بازار خوزستان