مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20سياسي

خدمات کریمانه 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی در قائمشهر


دبیر کانون های خدمت رضوی قائمشهر از فعالیت های یک ماهه مهر1400 خادمان امام رئوف با هزینه 10 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/مازندران دبیر کانون های خدمت رضوی قائمشهر از فعالیت های یک ماهه مهر1400 خادمان امام رئوف با هزینه 10 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

محمد صادق فاضل زاده با اعلام این خبر گفت: خدمتگزاران رضوی این شهرستان در مهر ماه امسال که با ماه صفر و اربعین حسینی و رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) مقارن بود، با بهره گیری از سیره رضوی در حرکتی کم نظیر بیشترین خدمت را انجام دادند که ارزش مادی آن مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون ریال بوده است.

وی با اشاره به پیوستن خادمیاران این شهرستان به پویش ایران خانه حضرت رضا(ع) و در راستای شعار همه خادم الرضاییم و نجات انسان، رسم مسلمان افزود: به غیر از 16 مراسم برگزار شده در مساجد، حسینیه ها و هشت موکب و ایستگاه صلواتی با صرف هزینه به مبلغ 300 میلیون ریال ، برای تعمیم عزاداری ایام حزن و اندوه و به ویژه شهادت مقتدایمان و همچنین جهت افزایش شعور و شور رضوی در جامعه، 74 مجلس روضه خوانی در قالب طرح تولی با هزینه ای به مبلغ 180 میلیون ریال برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کریمانه 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی در قائمشهر

خدمات کریمانه 10 میلیارد ریالی خادمیاران رضوی در قائمشهر