مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20سياسي

مسعود پزشکیان: نامه ای از شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتم دریافت نکردم


مسعود پزشکیان نماینده تبریز و از داوطلبان شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که صلاحیتش در شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تایید نشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مسعود پزشکیان از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هیچ نامه ای از سوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتم برای من ارسال نشده است، گفت که باید شورای نگهبان یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند.

مسعود پزشکیان نماینده تبریز و از داوطلبان شرکت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری که صلاحیتش در شورای نگهبان برای حضور در انتخابات تایید نشد، در همین رابطه به ارائه توضیحاتی در صفحه توییتر خود پرداخت.

پزشکیان با اشاره به صحبت های اخیر سخنگوی شورای نگهبان گفت که هیچ نامه ای از سوی شورای نگهبان برای من ارسال نشده است.

البته در زمانی که بنده کرونا گرفته بودم از شورای نگهبان تماس گرفتند تا جلسه ای با آقای کدخدایی درباره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشم که نشد.

وی تاکید کرد: شورای نگهبان باید یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند تا در دوره های بعد افراد متوجه شوند که برای تایید صلاحیت چه شاخص هایی را باید داشته باشند و مردم نیز بتوانند قضاوت کنند که آیا تایید و عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود پزشکیان: نامه ای از شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتم دریافت نکردم

مسعود پزشکیان: نامه ای از شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتم دریافت نکردم