مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-20سياسي

نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به مدیر روابط عمومی گروه


گروه مالی گردشگری در نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی 6 ستاره را کسب کرد و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری تعلق گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی گروه مالی گردشگری، نخستین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی با حضور برندهای سازمانی و تجاری کشور در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

هدف از برگزاری این رویداد کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها عنوان شده و ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد ، رشدیافته و پیشرو انجام شده است.

گروه مالی گردشگری به عنوان یک بخش خصوصی توانمند، در بخش مسئولیت های اجتماعی عملکرد درخشانی داشته که از جمله آنها می توان به نهضت مدرسه سازی در مناطق محروم، تاسیس بنیاد نیکوکاری یاس با هدف حمایت از اقشار نیازمند، ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم در بخش های مختلف اقتصادی به ویژه برای جوانان بومی مناطق کمتربرخوردار، کمک به مراکز درمانی و خرید تجهیزات بیمارستانی در دوران شیوع هدفمند و سودمند ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به مدیر روابط عمومی گروه

نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به مدیر روابط عمومی گروه