مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20سياسي

کارت واکسن هنوز برای زیارت اماکن متبرکه الزامی نیست


معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت بهداشت برای استفاده از بقاع متبرکه برای تزریق واکسن، - ایسنا/اصفهان معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به طرح پیشنهادی به وزارت بهداشت برای استفاده از بقاع متبرکه برای تزریق واکسن، گفت: هنوز الزامی وجود ندارد که مردم برای زیارت اماکن متبرکه کارت واکسن داشته باشند، اما با واکسینه شدن کل جامعه، به زودی همه افراد جامعه با کارت واکسن وارد این فضاها می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری زاد در نشستی با خبرنگاران که امروز (چهارشنبه_28مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: وقف، ریشه در تاریخ بشریت دارد و منحصر به اسلام نیست، اما اسلام به آن جهت و هدف داد که امروز شاهد ثمرات وقف در جهان اسلام و کشور خودمان هستیم.

وی با بیان اینکه وقف ریشه در فرهنگ و عقاید و باورهای دینی ما دارد، گفت: از وقف به عنوان چشمه همیشه جاری تعبیر شده، به طوری که واقفان خیراندیش جهان را عاری از فقر و تبعیض می خواستند تا همه مردم بتوانند از نعمت های خداوند بهره مند شوند.

معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: سازمان اوقاف کشور مفتخر است امانت دار خوبی برای سرمایه های وقف باشد، در این راستا سرمایه ما مدیران متعهد و دست پاکی است که ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت واکسن هنوز برای زیارت اماکن متبرکه الزامی نیست

کارت واکسن هنوز برای زیارت اماکن متبرکه الزامی نیست