مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20اقتصادي

اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری 330 میلیارد ریال است


سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، کل اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری را 330 میلیارد ریال اعلام کرد.

- سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کار اردبیل: اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری 330 میلیارد ریال است ایسنا/اردبیل سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، کل اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری را 330 میلیارد ریال اعلام کرد.

اصغر مناف زاده 28 مهرماه با اعلام جزییات و نحوه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی گفت: در سال جاری دو بانک توسعه تعاون و رفاه کارگران وظیفه پرداخت تسهیلات این حوزه را بر عهده دارند و متقاضیان به نوبت بر اساس ثبت نام در سامانه اینترنتی مشاغل خانگی و نظر دستگاه تخصصی به بانک معرفی می شوند.

وی عنوان کرد: کل اعتبار سال جاری مشاغل خانگی 330 میلیارد ریال است که توزیع شهرستانی آن بر اساس شاخص های مصوب شورای برنامه ریزی استان از جمله تعداد جمعیت و نرخ بیکاری است.

سرپرست مدیریت توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با اشاره به سهم مشاغل خرد و خانگی در اقتصاد استان تصریح کرد: در راستای حمایت از این مشاغل اولویت پرداخت تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری 330 میلیارد ریال است

اعتبار تسهیلات ارزان قیمت مشاغل خانگی در سال جاری 330 میلیارد ریال است