مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20سياسي

فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال انجام می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل کاهش آب سد اکباتان و ایجاد تنش آبی در همدان، فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال، - ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: به دلیل کاهش آب سد اکباتان و ایجاد تنش آبی در همدان، فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال، انجام خواهد شد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پایین رفتن آب سد اکباتان، باعث شد که شرکت آب و فاضلاب، با کندن چاه در خالق وردی کمبود آب شهر همدان را به صورت موقت جبران کند اما کمبود آب در آن منطقه نیز وجود دارد.

فلاحی با اشاره به بازدید وزیر نیرو از سد تالوار تصریح کرد: در چند سال اخیر، پروژه پیشرفت نداشته و تا سال گذشته اعتباری جذب نکرده است.

وی ادامه داد: برای انتقال آب به همدان 18 کیلومتر لوله گذاری و تصفیه خانه باقیمانده تا با انتقال آب، همدان از خالت بحران خارج شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تا دو ماه دیگر، تجهیزات برق و اتاق شیرآلات سد تالوار تکمیل خواهد شد و تا پایان سال نیز لوله گذاری و تصفیه خانه تکمیل می شود تا با اتمام فاز اول، از حالت بحرانی عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال انجام می شود

فاز اول انتقال آب از سد تالوار به همدان تا پایان سال انجام می شود