مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20اقتصادي

نوسانات نرخ مواد اولیه مهمترین مشکل صنایع تبدیلی اصفهان


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: نوسانات نرخ مواد اولیه مهمترین مشکل صنایع تبدیلی این استان است که سبب افزایش قیمت نهایی محصولات می شود.

- اظهار داشت: 442 کارخانه در زمینه صنایع تبدیلی، کاهش ضایعات کشاورزی در شهرستان ها و نواحی صنعتی استان اصفهان وجود دارد و هم اکنون 9 هزار و 494 نفر در این کارخانه ها مشغول فعالیت هستند.

وی اضافه کرد: کارخانه های صنایع تبدیلی استان توان جذب و فرآوری سالانه پنج میلیون 482 هزار تن محصولات زراعی، شیلاتی و دامی دارند و حتی سردخانه ها که محصولات را نگهداری کرده و به کاهش ضایعات کشاورزی کمک می کند، از واحدهای صنایع تبدیلی بشمار می رود.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با بیان اینکه توسعه واحدهای صنایع تبدیلی در استان منوط به وجود مواد اولیه است، ابراز داشت: هم اکنون همه کارخانجات صنایع تبدیلی اصفهان در حال فعالیت هستند اما مهمترین مشکل این واحدها نوسانات قیمت مواد اولیه است که البته در اختیار ما نیست و سبب می شود نرخ نهایی محصولات کارخانجات نیز افزایش پیدا کند، مانند نوسانات قیمت شیر و فرآورده های لبنی که در ماه های اخیر شاهد بودیم.

قماشی خاطرنشان کرد: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی موجب افزایش درآمد روستاییان، افزایش بهره وری، ایجاد ارزش افزوده محص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسانات نرخ مواد اولیه مهمترین مشکل صنایع تبدیلی اصفهان

نوسانات نرخ مواد اولیه مهمترین مشکل صنایع تبدیلی اصفهان