مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20بين الملل

عطوان: لبخند مشهور حسن نصرالله در سخنرانی اخیرش دیده نمی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله جدید خود به سخنرانی دوشنبه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پرداخته و اعلام کرد، - عبدالباری عطوان سخنرانی اخیر سید حسن نصرالله را هشدار و حاکی از آمادگی حزب الله برای مقابله با فتنه داخلی توصیف کرده و آن را حامل پیامی برای حزب نیرو های لبنانی و رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالباری عطوان تحلیلگر برجسته جهان عرب و سردبیر روزنامه رای الیوم در مقاله جدید خود به سخنرانی دوشنبه شب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پرداخته و اعلام کرد، سخنرانی سید حسن نصرالله که دوشنبه شب به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) انجام شد، مهمترین سخنرانی اخیر ایشان نبود؛ بلکه خطرناک ترین آن بود، چراکه این سخنان به معنای هشدار و حاکی از آمادگی حزب الله برای مقابله با فتنه و جنگ داخلی در لبنان بود.

حزب نیرو های لبنانی و رییس آن سمیر جعجع تلاش می کنند تا آتش فتنه را برای ایجاد تغییرات جمعیتی در لبنان و برپایی یک کانتون مسیحی به رهبری وی روشن کنند.

هرکس که به نحوه سخنرانی سید حسن نصرالله و محتوای اظهارات وی که تقریبا 2 ساعت طول کشید دقت کرده باشد و همچنین تعبیراتی که دبیرکل حزب الله از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطوان: لبخند مشهور حسن نصرالله در سخنرانی اخیرش دیده نمی شد

عطوان: لبخند مشهور حسن نصرالله در سخنرانی اخیرش دیده نمی شد