مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:102021-10-20اقتصادي

اراضی ساحلی مستعد استان بوشهر به پرورش میگو اختصاص می یابد


استاندار بوشهر تقویت آبزی پروری در استان بوشهر را یک اولویت دانست و گفت: اراضی ساحلی مستعد استان بوشهر به پرورش میگو اختصاص می یابد.

- ، احمد محمدی زاده صبح چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت پرورش میگو در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای اراضی مستعدی برای پرورش آبزیان است که از این ظرفیت باید به خوبی استفاده شود.

وی با اشاره به شناسایی اراضی مستعد پرورش آبزیان در سواحل استان بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم در استان بوشهر توسعه آبزی پروری به ویژه تقویت پرورش میگو است که طرح های خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری هزار و 500 هکتار اراضی پرورش میگو استان بوشهر به افراد مستعد و واجد شرایط خاطرنشان کرد: این طرح در سفر رییس جمهور به استان بوشهر تصویب شده است که در آینده افزایش می یابد.

وی از واگذاری 800 هکتار اراضی پرورش میگو در جزیره شیف خاطرنشان کرد: در شهرستان دیلم نیز 700 هکتار برای واگذاری به جوانان برای پرورش میگو مشخص شده است.

محمدی زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای شناسایی اراضی مستعد پرورش میگو در استان تصریح کرد: در منطقه رمله شهرستان گناوه سایت جدید پرورش میگو شناسایی شده که مطالعات آن انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ساحلی مستعد استان بوشهر به پرورش میگو اختصاص می یابد

اراضی ساحلی مستعد استان بوشهر به پرورش میگو اختصاص می یابد