مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:052021-10-20دانش

ابلاغ 11 مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 846 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله دکتر رییسی و با حضور رؤسای محترم مجلس شورای اسلامی، - جلسه 846 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله رییسی و با حضور رؤسای مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و اعضای حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 846 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست آیت الله دکتر رییسی و با حضور رؤسای محترم مجلس شورای اسلامی، قوه قضاییه و اعضا حقیقی و حقوقی شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

سعیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه گفت: رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی 11 مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی که 10 مصوبه آن از مصوبات ابلاغ نشده شورا در دوره گذشته بود را ابلاغ کردند.

از جمله این مصوبات سیاست های رسانه ای مرتبط با حوادث طبیعی با تاکید بر کرونا است.

ما سیاست رسانه ای مشخصی در مواجهه با بلایای طبیعی و حوادث نداشتیم، شورای عالی انقلاب فرهنگی در این زمینه مصوبه ای داشت که ریاست محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی آن را ابلاغ کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 11 مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور

ابلاغ 11 مصوبه دیگر شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط رییس جمهور