مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-20اجتماعي

طعم بد آب، تا اواسط آبان ماه مهمان بجنوردی ها/ساقی از مردم عذرخواهی کرد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل طعم نامطبوع آب این روزهای بجنورد، تسویه خانه های آب قابلیت تغییر و حذف طعم و بوی آب را ندارند اما قول خواهیم داد تا اواسط آبان ماه این موضوع حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، غلامحسین ساقی در گفت وگو با رسانه ها در خصوص بوی نامطبوع آب بجنورد اظهار کرد: تأمین آب شرب و بهداشتی مردم در تمام جوامع از 2 روش استفاده می شود، آب سدها که در بجنورد، شیروان و اسفراین هم از این روش استفاده می شود و یا از آب حاصل از چاه هاست.

وی گفت: آب حاصل از منابع زیرزمینی کمترین آلودگی را نسبت به سایر موارد دارد اما به دلیل ظرفیت آن ترجیح بر این است که از منابع آب های سطحی و سدها استفاده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزود: منابع آب های سطحی ایراداتی هم دارد که از عوامل محیطی تأثیرپذیری دارند ازجمله دما و سایر عوامل آلوده کننده آب.

وی تصریح کرد: در زمان های تغییر دما و تبدیل دمای سرد به گرم و برعکس که در فروردین و مهر ما اتفاق می افتد، به دلیل ایجاد لایه های حرارتی در سدها، کیفیت آب دریافتی تحت تأثیر آن قرار می گیرد.

ساقی گفت: در سد شیرین دره به دلیل حجم بالای آب نسبت به سایر سدهای استان حادتر است، در چنین مواقعی دریافت آب با طعم و بو همراه خواهد بود مانند چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طعم بد آب، تا اواسط آبان ماه مهمان بجنوردی ها/ساقی از مردم عذرخواهی کرد

طعم بد آب، تا اواسط آبان ماه مهمان بجنوردی ها/ساقی از مردم عذرخواهی کرد