مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-20سياسي

هدف از برگزاری هفته وحدت، بیان قدرت مسلمانان و ترساندن دشمنان است


دشمنان، سلفی ها و وهابیون در برگزاری هفته وحدت و مراسمات جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص) قدرت مسلمانان و در جوارهم بودن شیعه و سنی را می بینند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه،  صبح امروز در حسینیه سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه، فرمانده سپاه استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مردم شیعه و سنی،  مراسمی به مناسبت گرامیداشت در مناطق کردنشین، بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتا مراسمات جشن میلاد پیامبر جان تازه ای گرفت.

وی برگزاری این گونه جلسات و مراسمات و در جوارهم بودن شیعه و سنی را  برای جلوگیری از اختلافات مذهبی، بسیار ارزشمند دانست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان پاوه تصریح کرد:  قبلا کسی با جشن های میلاد پیامبر اکرم(ص) مخالفتی نداشت،  اما از زمانی که دشمنان، سلفی ها و وهابیون احساس کردند این مراسمات باعث قدرت مسلمانان می شود،  شروع به تخریب و هجمه کردند.

وی  ادامه  داد: امروز دشمنان نه با اسلحه بلکه با رسانه به دنبال اهداف خود است.

ماموستا قادری در پایان ایجاد اختلاف، تحقیر و تخریب افراد مورد احترام، ترویج بدحجابی، اشاعه فساد، تزلزل بنیان خانواده، گسترش مواد مخدر و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف از برگزاری هفته وحدت، بیان قدرت مسلمانان و ترساندن دشمنان است

هدف از برگزاری هفته وحدت، بیان قدرت مسلمانان و ترساندن دشمنان است