مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-20دانش

غدار: فرزندان مقاومت در هر نقطه ای از لبنان با فساد مبارزه می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سحر غدار، خبرنگار و روایتگر لبنانی مستند سحر در اولین اکران دانشگاهی این مستند که در دانشگاه صدا و سیما انجام شد، - روایتگر لبنانی مستند سحر گفت: ما مانده ایم تا بگوییم که فرزندان مقاومت ضد فساد هستند و با فساد در هر نقطه ای چه فساد داخلی باشد و چه اسراییل مبارزه می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سحر غدار، خبرنگار و روایتگر لبنانی مستند سحر در اولین اکران دانشگاهی این مستند که در دانشگاه صدا و سیما انجام شد، ضمن قدردانی از دانشجویان ایرانی برای استقبال از اکران مستند سحر ، گفت: خوشحالم که امروز مستند سحر در یکی از دانشگاه های مهم پایتخت ایران اکران می شود و من از بانیان این کار تشکر می کنم.

وی افزود: من در مستند سحر به روایت اعتراض به حق فقرای کشورم در جهت مسائل معیشتی و پس گرفتن حقوق شان می پردازم اعتراضی که دست های آلوده و دلار های ناپاک آن را منحرف کردند و گفتند این اعتراض علیه سلاح مقاومت است و این در حالی است که اصلا اینگونه نبوده است.

غدار بیان کرد: ما امروز در اینجا حضور یافته ایم تا بگوییم که ما فرزندان مقاومت هستیم و با ارزش ترین دارایی های خود یعنی پدران، مادران و فرزندان خود را تقدیم مقاومت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غدار: فرزندان مقاومت در هر نقطه ای از لبنان با فساد مبارزه می کنند

غدار: فرزندان مقاومت در هر نقطه ای از لبنان با فساد مبارزه می کنند