مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:552021-10-20اجتماعي

محدودیت سفر و اعمال جریمه به 115 شهر ادامه دارد


سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده ها با توجه به وضعیت کرونایی حال حاضر اظهار داشت: طبق آخرین آمار منتشر شده، - جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت های تردد کرونایی در شهر های قرمز و نارنجی خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده ها با توجه به وضعیت کرونایی حال حاضر اظهار داشت: طبق آخرین آمار منتشر شده، 9 شهرستان در وضعیت قرمز، 106 شهرستان در وضعیت نارنجی، 228 شهر در وضعیت زرد و 105 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت رنگ های کرونایی کشور که وزارت بهداشت در قالب نرم افزار ماسک اعلام کرده است هم اکنون شهرستان های اشنویه، بوکان، پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی، استهبان در فارس، سنندج در کردستان، پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در کرمانشاه در وضعیت قرمز هستند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان تردد از و به شهر های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

سردار حسینی گفت: خروج خودرو های بومی از شهر های قرمز و نارنجی و ورود خودرو های غیر بومی به این دسته از شهر ها جریمه یک میلیون تومانی شهر قرمز و 500 هزار تومانی شهر نارنجی را در پی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت سفر و اعمال جریمه به 115 شهر ادامه دارد

محدودیت سفر و اعمال جریمه به 115 شهر ادامه دارد