مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20سياسي

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست


رییس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان گفت: آفرود سوارانی که به طبیعت لطمه وارد می کنند، عضو هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری نیستند.

- ایسنا/همدان رییس هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری استان همدان گفت: آفرود سوارانی که به طبیعت لطمه وارد می کنند، عضو هیئت اتومبیلرانی وموتور سواری نیستند.

اصغر جهانیان در گفت وگوبا ایسنا اظهار کرد: آفرود سوارانی که در طبیعت رد پای زشتی را از خود به جا می گذارند و باعث به خطر افتادن گونه های جانوری، گیاهی و حتی در بعضی موارد سلب آسایش و ایجاد خطر برای شهروندان می کنند.

وی با بیان اینکه این آفرود سواران هیچ ارتباطی با هیئت اتومبیلرانی ندارند، افزود: هیئت اتومبیلرانی وموتورسواری از این افراد گله مند است و در صورت مشاهده، با آنها برخورد می کند.

جهانی با اشاره به گله مندی خود از این اشخاص اضافه کرد: که این آفرود سواران به هیئت یا گروهی متصل نیستند که بتوانیم به صورت رسمی پیگیر قضایی آن ها باشیم و کاملا خود جوش هستند.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر این گروه باعث شده تا مردم آفرود سوارانی که مزاحمت برای طبیعت و مردم ایجاد می کنند را با آفرود سوارانی که در چهار چوب قانون و بدون مزاحمت در هیئت اتومبیلرانی مشغول به فعالیت هستند را با یک دید ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست

حساب آفرود سوار خوب و بد از هم جداست