مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20اقتصادي

نصب پمپ مستقیم روی شبکه آب ممنوع


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نصب پمپ به صورت مستقیم و غیر استاندارد بر روی شبکه های آبرسانی در منازل مسکونی را ممنوع خواند و گفت: در صورت مشاهده نسبت به جمع آوری آن اقدام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار پیش از ظهر امروز با اشاره به اینکه با نصب پمپ های آب به صورت غیر استاندارد در آپارتمان ها،کاهش شدید فشار، قطع و اختلال در شبکه های توزیع آبرسانی به وجود می آید اظهار کرد: در راستای مدیریت شبکه و عدالت در توزیع آب، شناسایی و اخطار به متخلفین دارای پمپ های غیر مجاز توسط همکاران ما انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: استفاده از پمپ به صورت مستقیم بر روی شبکه آبرسانی امری غیر مجاز و غیر قانونی است در حالی که بهره گیری از همین پمپ ها به صورت اتصال به مخزن ذخیره مجاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان بیان کرد: آب شبکه پس از عبور از کنتور به صورت آزاد وارد مخزن مناسب شده و از آنجا توسط پمپ به تاسیسات داخلی مجموعه پمپاژ می شود.

وی با بیان اینکه اتصال مستقیم پمپ ضمن بروز خسارت به تاسیسات آبرسانی، عملکرد کنتورهای مشترکین را نیز به شدت تحت تاثیر قرار می دهد،گفت: این نوع از نصب می تواند موجب نشان دادن مصرف غیر واقعی و تحمیل آب بهایی بیش از مقدار واقعی مصرف به مشترک متخلف شود چراکه در چنین شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب پمپ مستقیم روی شبکه آب ممنوع

نصب پمپ مستقیم روی شبکه آب ممنوع