مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:502021-10-20اجتماعي

استقرار راهداران در جاده های مازندران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به کاهش دما و وجود توده هوای سرد در استان در طول روزهای آینده ، راهداران این اداره کل با استقرار در مناطق برفگیر و کوهستانی ، - آمادگی کامل برای اجرای عملیات راهداری و ایمن سازی محورهای ارتباطی مازندران را دارند.

عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت : این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر33 اکیپ راهداری در قالب 250 ماشین و 350 راهدار در محورهای مواصلاتی استان مستقر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان طول محورهای برفگیر مازندران را 3700 کیلومتر اعلام و عنوان کرد: در حال حاضر 22 راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان مجهز و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

نجفی ضمن اشاره به این مطلب که در حال حاضر تمامی محورهای اصلی و شریانی استان باز و تردد در آنها برقرار است ، خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش باران و برف در سطح محورهای کوهستانی به تمامی رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می شود ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی را همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار راهداران در جاده های مازندران

استقرار راهداران در جاده های مازندران