مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-20سياسي

قالیباف: بار مالی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی شده است


بار مالی لایحه رتبه بندی معلمان پس از بررسی در کمیسیون آموزش نسبت به پیشنهاد لایحه دولت در بُعد معلمان افزایش داشته است، لذا مجلس باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، و در پاسخ به اخطار یکی از نمایندگان اظهار داشت: تمام فرزندانی که در آموزش و پرورش تحصیل می کنند سرمایه کشور هستند و معلمان عزیز محور اساسی آموزش و پرورش به شمار می آیند و کسی در این مهم شکی ندارد، اما اگر ما اجازه نمی دهیم موضوعاتی مطرح شود، به دلیل آن است که طرح مذکور مربوط به رتبه بندی معلمان است، لذا اگر جلوی بخش های اداری و کارمندی گرفته می شود، به این دلیل است که مسائل آنها در مسیر قانون خدمات کشوری در حال انجام است.

وی با بیان اینکه مجلس مکلف است اصول قانون اساسی را رعایت کند گفت: از آنجا که بار مالی این لایحه پس از بررسی در کمیسیون مربوطه نسبت به پیشنهاد لایحه دولت در بُعد معلمان افزایش داشته است، لذا مجلس باید در این خصوص تصمیم بگیرد.

رییس مجلس تصریح کرد: ما در رابطه با معلمان هیچگونه ممانعتی انجام ندادیم، ضمن آنکه لایحه رتبه بندی معلمان تنها کار مهم مجلس نیست، چرا که تمامی قوانینی که مجلس می آورد، مهم بوده و در آینده کشور تاثیرگذار هستند و بدون شک بحث رتبه بندی معلمان از اساسی ترین موضوعات مجلس بوده و خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: بار مالی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی شده است

قالیباف: بار مالی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس بررسی شده است