مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-20اقتصادي

بازدید رییس صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک صنعتی دامغان


علی رسولیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت صنایع چوب حیدرهایی بازدید کرد.

- ایسنا/سمنان علی رسولیان معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت " صنایع چوب حیدرهایی" بازدید کرد.

شرکت صنایع چوب حیدرهایی که با سرمایه گذاری بیش از 21 میلیارد و 848 میلیون ریال در زمینی به مساحت 21 هزار و 137 مترمربع در شهرک صنعتی دامغان احداث و در سال 1375 به بهره برداری رسیده است.

ظرفیت تولید 2 هزار و 385 متر مکعب محصولات چوبی، انواع کالا از چوب پنبه، و نی و مواد حصیرباف در سال را دارد و برای 100 نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

در این بازدید علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، مهدی بندرآبادی فرماندار دامغان، حسن آل بویه مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی، علی تشنه دل رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی رسولیان، معاون وزیر صمت را همراهی می کنند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران که در سفری دو روزه از روز گذشته وارد استان شده بعد از بازدید از شهرک های صنعتی متعددی در شهرستان های گرمسار، سمنان، مهدیشهر امروز وارد دامغان شده و قرار است تا پایان امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید رییس صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک صنعتی دامغان

بازدید رییس صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از شهرک صنعتی دامغان