مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:252021-10-20اقتصادي

166 توان خواه سمنانی مستمری دریافت کردند


طی شش ماهه نخست سال جاری 107 معلول شهرستان از خدمات حوزه توانبخشی و 166 نفر نیز از مستمری توان خواهی استفاده کردند.

- ، مژگان دلشاد در جمع خبرنگاران همزمان با صبح چهارشنبه به میزبانی اداره بهزیستی سمنان با بیان اینکه طی شش ماهه نخست سال جاری 107 معلول از خدمات تعیین نوع و شدت معلولیت موسوم به آی سی اف بهره مند شدند، ابراز کرد: مستمری ویژه معلولان نیز طی این بازه زمانی به 166 نفر در سطح شهرستان سمنان پرداخت شده است.

وی افزود: برای توانمند سازی معلولان شهرستان سمنان و در راستای ترویج خدمات اشتغال بهزیستی در نیم سال نخست سال جاری 20 نفر از این قشر به بانک ها معرفی شدند تا از تسهیلات ویژه طرح های اشتغال بهره مند شوند.

رییس بهزیستی سمنان با اشاره به اینکه پنج کارگاه حرفه آموزی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان به مددجویان آموزش می دهد، تاکید کرد: هشت مرکز روزانه خدمات حرفه آموزشی و مهارت های زندگی به صورت مجازی به داوطلبان خدمات آموزشی ارائه می کند تا بتوانیم در راستای توانمند سازی معلولان گام های خوبی برداریم.

دلشاد از پرداخت کمک هزینه کاشت حلزون به 15 توان خواه شهرستان سمنان طی شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و ابراز کرد: طی این بازه زمانی 20 پرونده اشتغال مددجویان بهزیستی در شهرستان نیز مورد ارزیابی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

166 توان خواه سمنانی مستمری دریافت کردند

166 توان خواه سمنانی مستمری دریافت کردند