مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-20اجتماعي

دمای دو استان به زیر صفر درجه می رود/ بارندگی در نیمه شمالی کشور


رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به بارش پراکنده در بیش از 7 استان  کشور طی 24 ساعت آینده، از بارش برف در ارتفاعات البرز و کاهش دمای همدان و شهرکرد به زیر صفر درجه سانتیگراد خبر داد.

- رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، ضمن اشاره به بارش پراکنده در بیش از 7 استان  کشور طی 24 ساعت آینده، از بارش برف در ارتفاعات البرز و کاهش دمای همدان و شهرکرد به زیر صفر درجه سانتیگراد خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی، طی 24 ساعت آینده در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، شمال کردستان، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می شود، اظهار کرد: در سواحل شمالی کشور نیز رگبار باران، وزش باد و کاهش نسبی دما و در ارتفاعات البرز بارش برف مورد انتظار است.

وی ادامه داد: فردا (29 مهر) بارش در شمال غرب تضعیف می شود و در دامنه های جنوبی البرز واقع در استان های البرز، تهران، سمنان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی بارش پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد همچنین در سواحل دریای خزر نیز رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق انتظار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای دو استان به زیر صفر درجه می رود/ بارندگی در نیمه شمالی کشور

دمای دو استان به زیر صفر درجه می رود/ بارندگی در نیمه شمالی کشور