مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:202021-10-20سياسي

اسامی روانشناس نماها به زودی منتشر می شود


رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، گفت: به زودی این سازمان اسامی روانشناسان زرد و روانشناس نماها را منتشر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره غیر قانونی از سوی برخی افراد که خود را روانشناس می نامند اما پروانه اشتغال ندارند، اظهار کرد: به زودی این سازمان اسامی روانشناسان زرد و روانشناس نماها را منتشر خواهد کرد تا این روانشناس نماها به مردم معرفی شده و کسی به آنها مراجعه نکند.

رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، با اشاره به پاندمی کووید 19 و افزایش احساس نیاز و مراجعه مردم به روانشناسان برای گرفتن خدمات روانشناسی و مشاوره، به مردم هشدار داد: مردم نسبت به رفتارهای خارج از عرف در جلسات روانشناسی و مشاوره حساس باشند و از همان ابتدای جلسات حضوری و یا مجازی، شماره پروانه روانشناسان و مشاوران را دریافت کرده و با جستجوی آن در سایت سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از صحت شماره پروانه روانشناسان و مشاوران اطمینان حاصل کنند.

حاتمی در ادامه سخنان خود در عین حال این را هم گفت که فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی ومشاوره در مقطع ارشد و بالاتر که هنوز پروانه کار از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره دریافت نکرده اند اما عضو سازمان هستند می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی روانشناس نماها به زودی منتشر می شود

اسامی روانشناس نماها به زودی منتشر می شود