مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:152021-10-20اجتماعي

تشکیل کمیسیون «مدرسه یاری»


مشاور ارشد وزیر در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  با تأکید بر ضرورت نگاه تحولی به مدرسه گفت: تمرکز سند تحول بنیادین بر «مدرسه تربیت محور» است که در این نگاه تمام فضاهای فیزیکی نیز در فرآیند آموزش و پرورش نقش و تأثیر دارند.

- مشاور ارشد وزیر در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش  با تأکید بر ضرورت نگاه تحولی به مدرسه گفت: تمرکز سند تحول بنیادین بر مدرسه تربیت محور است که در این نگاه تمام فضاهای فیزیکی نیز در فرآیند آموزش و پرورش نقش و تأثیر دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی نوید ادهم در گردهمایی معاونان و مدیران کل حوزه ستادی و استانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تأکید بر اهمیت نگاه تحولی به مدرسه و نظام آموزشی گفت: این تحول را باید ابتدا در تعریف مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله و سپس در نقش و کارکرد آن داشته باشیم.

وی با بیان این که مدرسه به مثابه ظرفی است که باید متناسب با مظروف خود باشد، اظهار کرد: در سند تحول بنیادین مدرسه باید پاسخگوی نیازهای روز اجتماع و تجلّی بخش رویکرد نوین به اهداف و مأموریت های خود بر اساس همان تعریف باشد.

بنابر این تمام تمرکز سند بر مدرسه تربیت محور است.

نوید ادهم خاطرنشان کرد: در نگاه تحولی، آموزش و پرورش یک نظام فرهنگی است که باید دانش آموزان را برای خوب زیستن آماده کند؛ در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیسیون «مدرسه یاری»

تشکیل کمیسیون «مدرسه یاری»