مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-20اجتماعي

دانش آموزانی که از مدارس آنلاین هراس دارند


با مجازی شدن مدارس، برخی از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان اول و دوم ابتدایی با استرس و اضطراب مواجه شدند، خانواده ها در این زمینه آموزش ندیده اند و نمی دانند چه واکنشی باید نشان دهند، - ایسنا/قزوین با مجازی شدن مدارس، برخی از دانش آموزان به ویژه دانش آموزان اول و دوم ابتدایی با استرس و اضطراب مواجه شدند، خانواده ها در این زمینه آموزش ندیده اند و نمی دانند چه واکنشی باید نشان دهند، اغلب خانواده هایی که فرزندشان دچار اضطراب از کلاس آنلاین است نمی دانند چطور باید استرس فرزندانشان را کاهش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در شرایطی که آموزش آنلاین نسبت به آموزش حضوری مزایایی مختلفی دارد نحوه برخورد برخی خانواده ها با کلاس آنلاین باعث شده است که دانش آموزان استرس بیشتری را تجربه کنند.

فرشته مادر یک دختر هشت ساله است، از اینکه امسال نیز مدارس تا چند ساعت باید به صورت آنلاین برگزار شود، نگران است و به ایسنا می گوید: قبل از شیوع کرونا دخترم به پیش دبستانی می رفت و ارتباط خوبی با دانش آموزان و معلمش برقرار کرده بود اما از زمان شیوع کرونا و مجازی شدن آموزش ها درس خواندن برایش به قدری سخت شده که حاضر نیست به مدرسه برود.

وی ادامه می دهد: ابتدای کلاس آنلاین شرایط خوب بود اما معلم به خوبی با دانش آموزانش ارتباط برقرار نکرده و صرفاً به ارسال وید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزانی که از مدارس آنلاین هراس دارند

دانش آموزانی که از مدارس آنلاین هراس دارند