مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:552021-10-20سياسي

آقای نماینده مجلس! قرار نیست همه فیلم ها را با خانواده ببینیم


کسی مثل شکسپیر در مکبث همین حرف را می زند و حلوا حلوایش می کنند و اینجا اگر کسی چنین حرف هایی بزند تبدیل می شود به چهل دزد بغداد که فرهنگ را غارت کرده است.

- آقای نماینده مجلس! قرار نیست همه فیلم ها را با خانواده ببینیم کسی مثل شکسپیر در مکبث همین حرف را می زند و حلوا حلوایش می کنند و اینجا اگر کسی چنین حرف هایی بزند تبدیل می شود به چهل دزد بغداد که فرهنگ را غارت کرده است.

عصرایران؛ مصطفی داننده- سیدعلی یزدی خواه عضو کمیسیون فرهنگی در نطق میان دستور خود در مجلس گفته است: با توجه به مسئولیت رییس سازمان صدا و سیما در حوزه شبکه فیلم های خانگی از ایشان تقاضا دارم به لحاظ مسئولیت به همراه خانواده یا معاونین برخی از این فیلم ها را مشاهده کند، سریال هایی مانند میدان سرخ، ملکه گدایان و زخم کاری تا غارت فرهنگی را در این سریال ها شاهد باشد.

در مورد این نطق که به نظر می رسد دغدغه ای پشت آن نیست و هدف تنها زدن پلتفرم های پخش فیلم است تا صداوسیما یکه تاز میدان پخش فیلم و سریال باشد و دیوار انحصار خود را بالاتر بکشد، به چند نکته می شود اشاره کرد.

اول: آقای ایزدی خواه؛ فکر می کنید برای چه در فیلم ها و سریال ها از درجه بندی سنی استفاده می کنند؟ برای اینکه قرار نیست همه اعضای خانواده هر فیلم یا سریالی را کنار هم بییند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای نماینده مجلس! قرار نیست همه فیلم ها را با خانواده ببینیم

آقای نماینده مجلس! قرار نیست همه فیلم ها را با خانواده ببینیم