مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:502021-10-20سياسي

وضعیت بنادر شمالی/ بار داریم کشتی نداریم، کشتی داریم بار نداریم


مهم ترین مشکل بنادر شمالی نبود برنامه منظم حرکت کشتی ها برای جابه جایی بار است این در حالی است که بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و امیرآباد می توانند بخشی بزرگ از تجارت با کشورهای مشترک منافع واقع در نوار ساحلی خزر را برعهده داشته باشند.

- مهم ترین مشکل بنادر شمالی نبود برنامه منظم حرکت کشتی ها برای جابه جایی بار است این در حالی است که بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و امیرآباد می توانند بخشی بزرگ از تجارت با کشورهای مشترک منافع واقع در نوار ساحلی خزر را برعهده داشته باشند.

نماینده آستارا در مجلس اظهار داشت: بزرگ ترین مانع برای افزایش ترافیک بنادر شمالی این است که اولا هنوز سرویس منظم کشتی های رو رو (کشتی های کامیون بر) در بنادر مهمی مانند امیرآباد و انزلی و آستارا نداریم و مشکل بعدی نبود برنامه منظم حرکت سایر کشتی های باری است بطوریکه در زمانی بار آماده حمل است، کشتی برای حمل نداریم و زمانی که کشتی وارد بندر می شود، بار آماده حمل نداریم.

غلامرضا مرحبا در گفت وگو با ایلنا درباره موانعی که بنادر شمالی نتوانستند جایگزین مرزهای زمینی برای حمل دریایی بار به کشورهای همسایه شوند، اظهار داشت: در این زمینه مهم ترین مشکل بنادر شمالی نبود برنامه منظم حرکت کشتی ها برای جابه جایی بار است این در حالی است که بنادر انزلی، آستارا، نوشهر و ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بنادر شمالی/ بار داریم کشتی نداریم، کشتی داریم بار نداریم

وضعیت بنادر شمالی/ بار داریم کشتی نداریم، کشتی داریم بار نداریم