مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-20سياسي

قول مساعد وزیر راه برای رفع کمبودهای حمل و نقل و مسائل راه های خراسان جنوبی


نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات حوزه راه و شهرهای استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف از قول مساعد وزیر راه و شهرسازی برای حل مشکلات حوزه راه و شهرهای استان خبر داد.

حسین خسروی اسفزار، سه شنبه شب27 مهر به رسانه های گروهی گفت: برای پیگیری حل مشکلات مردم استان در حوزه راه و شهرسازی با وزیر راه و شهرسازی دیداری صورت گرفت؛ برخی از مشکلات حوزه راه و شهرسازی استان را در این جلسه مورد پیگیری قرار دادیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکی از موارد پیگیری شده در این دیدار طرح دوبانده شدن جاده بیرجند-قاین، معروف به جاده مرگ و یکی از شریان های حیاتی استان بود که دوبانده سازی این مسیر 102 کیلومتری از 10 سال گذشته آغاز شده، اما تاکنون فقط حدود 76 کیلومتر از این مسیر دو بانده شده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف با بیان اینکه تاخیر در ساخت این جاده باعث شده تا بسیاری از هموطنان جان خود را در این مسیر از دست دهند، تصریح کرد: موضوع دیگری که در این دیدار مورد پیگیری قرار گرفت موضوع فرودگاه بیرجند با توجه به نقش حیاتی آن در تامین نیازها و تسهیل صادرات و همچنین رفع کمبودهای حمل و نقل استان با توجه به نبود ارتباط ریلی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر راه برای رفع کمبودهای حمل و نقل و مسائل راه های خراسان جنوبی

قول مساعد وزیر راه برای رفع کمبودهای حمل و نقل و مسائل راه های خراسان جنوبی