مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:352021-10-20پزشكي

ثبت یک روز خوب بدون فوتی کرونا در یزد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی با بیان این که در شبانه روز گذشته بیش از 300 بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد شناسایی شدند، گفت: در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد گزارش نشده است.

- دکتر ابراهیم سلمانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که از یکهزار و 118 نمونه گرفته شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 374 بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

 وی افزود: از تعداد کل بیماران کرونایی استان یزد، 21 نفر در بیمارستان های استان بستری و 353 نفر در منزل دوران نقاهت را طی می کنند.

سخنگوی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به شناسایی موارد جدید بستری در بیمارستان های استان، گفت: شش بیمار در اردکان، سه بیمار در تفت، دو بیمار در خاتم، دو بیمار در مهریز و هشت بیمار در شهر یزد شناسایی شدند.

سلمانی با بیان این که در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 424  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، 80  نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می کنند.

انتهای پیام/الف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت یک روز خوب بدون فوتی کرونا در یزد

ثبت یک روز خوب بدون فوتی کرونا در یزد