مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:302021-10-20اجتماعي

هیچ مدرسه ای حق شروع آموزش حضوری بدون مجوز را ندارد


دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر، بازگشایی تدریجی مدارس از ابتدای آبان ماه بوده و تاکنون مصوبه جدیدی به دست ما نرسیده است؛ - ایسنا/خراسان جنوبی دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر، بازگشایی تدریجی مدارس از ابتدای آبان ماه بوده و تاکنون مصوبه جدیدی به دست ما نرسیده است؛ اما باید گفت هیچ مدرسه ای بدون مجوز حق آموزش حضوری را ندارد.

رضا یکه خانی، سه شنبه شب 27 مهر به رسانه های گروهی گفت: طبق ضوابط و قوانین، مدرسه ای در شهرهای خراسان جنوبی باز نیست، اما واقعیت میدانی براساس گزارش های مردمی امر دیگری را ثابت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: تشکیل کلاس های حضوری در مدارس شهری برای تعمیق یادگیری و جبران افت آموزش بوده و اصراری بر حضور دانش آموزان در مدارس نیست و این مصوبه ستاد کرونا است.

یکه خانی با اشاره به اینکه مصوبه ستاد کرونا این است که تنها مدارس روستایی و عشایری زیر 15 نفر و کارگاه های کاردانش و فنی حرفه ای در مناطق شهری حق فعالیت دارند، اظهار کرد: در حال حاضر پایه اول و دوم ابتدایی یک روز در هفته آموزش حضوری دارند و مردم می توانند شکایات خود را به 32444734 اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ مدرسه ای حق شروع آموزش حضوری بدون مجوز را ندارد

هیچ مدرسه ای حق شروع آموزش حضوری بدون مجوز را ندارد