مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-20پزشكي

در ایران کدام الگوی بینی و چانه، جذاب است؟


برجستگی بینی کوچک یا نرمال به همراه عقب­ رفتگی برجستگی چانه تا دو میلی متر، چانه نرمال و جلوآمدگی به اندازه دو میلی متر جذاب ترین پروفایل ­ها هستند.

- پژوهشگران با انجام یک مطالعه و با استفاده از نظرات جراحان زیبایی، ارتودنتیست ها و دانشجویان هنر، تاثیر تغییرات برجستگی بینی و چانه را بر میزان جذابیت صورت بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جراحی های زیبایی، تهیه یک الگوی درمانی برای بیمارانی که علاوه بر مشکلات اندازه بینی، مشکلات موقعیت چانه یا بالعکس نیز دارند اهمیت خاصی دارد.

به همین دلیل پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با انجام یک مطالعه به بررسی تأثیر تغییرات برجستگی بینی و چانه بر میزان جذابیت صورت پرداختند.

در این مطالعه با استفاده از پرسش نامه نظرات جراحان زیبایی، ارتودنتیست ها و دانشجویان هنر، در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که برجستگی بینی کوچک یا نرمال به همراه عقب­ رفتگی برجستگی چانه تا دو میلی متر، چانه نرمال و جلوآمدگی به اندازه دو میلی متر جذاب ترین پروفایل ­ها هستند.

با وجود اینکه تغییرات بینی و برجستگی چانه، تاثیر به سزایی بر ادراک زیبایی از جانب نظردهندگان داشت؛ اما با توجه به تحصیل و شغل نظردهندگان تفاوت قابل توجهی در دیدگاه ها مشاهده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایران کدام الگوی بینی و چانه، جذاب است؟

در ایران کدام الگوی بینی و چانه، جذاب است؟