مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 05:052021-10-20اجتماعي

بازگشایی مدارس در پیچ وخم نگرانی برای سلامت دانش آموزان


بازگشایی برخی از مدارس در شهر بیرجند با توجه به روند رو به رشد کرونا در این روزها سبب نگرانی دانش آموزان و والدینشان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حدود یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید می گذرد اما دو سالی هست که با شیوع به صورت غیرحضوری و به صورت مجازی برگزار می شود.

برگزاری کلاس ها به صورت غیرحضوری مشکلات خودش را دارد اما این روزها بحث حضوری برگزار شدن برخی از مدارس شهری استان با توجه به عدم حضوری برگزاری شدن کلاس های درس با دستورالعمل کارگروه مقابله با کرونای استان است.

براساس دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا از ابتدای ماه مهر باید تمامی مدارس شهری به جز کلاس های عملی و کارگاهی و همچنین کلاس های پایه اول و دوم به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می شد اما این روزها شاهد باز بودن برخی از مدارس داخل شهر بیرجند با ظرفیت کامل کلاس ها هستیم که متأسفانه این موضوع خانواده دانش آموزان را سر درگم کرده است.

والدین نگران سلامتی دانش آموزان محمد محمدی یکی از دانش آموزان پایه دهم در گف وگو با فارس، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تحصیلی جدید کلاس ها به شکل حضوری در مدرسه برگزار شده است، اظهار داشت: هر چند برگزاری حضوری کلاس های درس به نفع دانش آموزان بوده اما خانوادهای مان نگران سلامتی ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس در پیچ وخم نگرانی برای سلامت دانش آموزان

بازگشایی مدارس در پیچ وخم نگرانی برای سلامت دانش آموزان